هفته پژوهش اروند مجازی برگزار می شود

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه هفته پژوهش امسال به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هفته پژوهش امسال با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید "به صورت مجازی، برگزار می شود.

به گزارش فرینا، علی الیاسی در اولین نشست برنامه ریزی جهت برگزاری هفته پژوهش سال ۱۳۹۹که با حضور بعضی از نمایندگان دانشگاه های منطقه در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، تصریح کرد: کرونا ویروس قلمرو آموزش را بیش از هر حوزه دیگری تحت تأثیر خود، قرار داده است.

الیاسی خاطر نشان کرد: برنامه های حمایتی آموزشی همچنان در حال انجام است اما متأسفانه طرح های توسعه ای تحت تأثیراین ویروس مثل گذشته انجام نمی شود.

الیاسی با تأکید براین مهم که ضمن برگزاری هفته پژوهش تمام تلاش مان را جهت پایین آوردن خطرات احتمالی برای دست اندرکاران و جامعه هدف این رویداد خواهیم داشت، گفت: امیدواریم امسال نیز با مشارکت همه دستگاه های مرتبط با برپایی این رویداد بتوانیم هفته پژوهش را با بهترین خروجی برگزار کنیم.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد که خروجی این هفته بتواند پیام موثر و ویژه ای برای ذینفعان و مخاطبین خود مبنی بر اینکه در مواجهه با بیماری کویید ۱۹ فقط با رفتارهای اجتماعی و فردی باید با این ویروس مبارزه کنیم، داشته باشد.

الیاسی در مورد نحوه برگزاری این هفته به صورت مجازی، توضیح داد: دنیا خیلی پیش از شیوع کرونا ویروس به سمت آموزش های مجازی و آنلاین رفته بود، اما در کشور ما کرونا بهانه ای شد تا رویدادهای اینچنینی را به شکل وبینار، ویدئوکنفرانس و … برگزار کنیم.

در اولین نشست هم فکری و هم اندیشی جهت برگزاری هفته پژوهش، حاضرین ضمن ارائه پیشنهادات خود جمع بندی نهایی را موکول به جلسات بعدی نمودند.

هفته پژوهش امسال از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ آذرماه برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.