بررسی فرآیندهای ارتقای کارآمدی سازمانی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی و بازنگری در فرآیندهای جاری با هدف ارتقای کارآمدی سازمانی گفت: در جریان بررسی فرآیند متداول در زمینه رسیدگی و پرداخت صورت‌ وضعیت مشتریان این اداره کل، گلوگاه‌ها و نقاط قابل بهبود احصاء شد.

به گزارش فرینا، عادل دریس افزود: بهره گیری از سامانه کنترل پروژه برای بررسی و رسیدگی قراردادها و صورت‌وضعیت‌های جاری، یکپارچه‌سازی سامانه های امور مالی و همچنین بازنگری در برخی از وظایف محوله در اجزای فرآیند زمینه را برای چابک‌سازی در نحوه‌ی پرداخت مطالبات مشتریان فراهم کرد.
دریس همچنین خاطر نشان کرد: ارتقای روز افزون رضایت مشتریان، کاهش فضا برای بایگانی فیزیکی اسناد مرتبط با امور مالی و کاهش قابل ملاحظه در هزینه‌ها و منابع و به دنبال آن ارتقای کیفی فرآیند از اهم مزیت‌های این بازنگری به شمار می‌آید.
یادآور می‌شود؛ اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با رصد و بازنگری فرآیندها و بهبود مستمر فعالیت های جاری موفق به کسب رتبه های درخشانی در ارزیابی تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق مشتریان در سال‌های اخیر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.