رئیس مجلس شورای اسلامی:

فرودگاه بین المللی چابهار از پروژه های با اولویت در استان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فرودگاه بین‌المللی چابهار، تکمیل خط آهن چابهار ـ مشهد و همچنین توسعه راه های ارتباطی این استان با محوریت بزرگراه چابهار ـ زاهدان ـ میلک از دیگر اولویت‌های این استان است.

به گزارش فرینا به نقل از پانا، محمدباقر قالبیاف تعیین اولویت های سیستان و بلوچستان در بودجه 1400 و همچنین برنامه پنج ساله ششم توسعه را از مهمترین دلایل سفر خود به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

قالبیاف در حاشیه مراسم یادواره شهدای وحدت در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: مشکلاتی مانند آب روستایی و اشتغال مردم این استان مخصوصا در بخش صنایع دستی، بازارچه‌های مرزی و کشاورزی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توجه شود.

وی افزود: پروژه فرودگاه بین‌المللی چابهار، تکمیل خط آهن چابهار ـ مشهد و همچنین توسعه راه های ارتباطی این استان با محوریت بزرگراه چابهار ـ زاهدان ـ میلک از دیگر اولویت‌های این استان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلاتی را که در این سفر جمع‌بندی کردیم به عنوان یک سند با همکاری دولت و سایر بخش ها در مجلس شورای اسلامی پیش خواهیم برد.

گفتنی است؛ رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه به منظور نظارت میدانی وارد سیستان و بلوچستان شد و سفر خود را از چابهار آغاز کرد. وی پس از بازدید از محلات حاشیه نشین چابهار و همچنین بازدید از سواحل مکران به نقاط مرزی سراوان سفر کرد.

قالیباف در دومین روز از سفر خود به منطقه سیستان سفر کرد و از طرح آبیاری 46 هزار هکتاری دشت سیستان بازدید کرد. پس از آن نیز در سومین روز از سفر خود در زاهدان در جلسه جمع بندی سفر با حضور استاندار و فرمانداران سیستان و بلوچستان حاضر شد و در ادامه با شرکت در یازدهمین یادواره شهدای وحدت به سفر خود در سیستان و بلوچستان پایان داد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو