در بازدید مومنی از روند اجرایی پروژه دهکده سلامت قشم؛

ایجاد فرصت اشتغال برای یک هزار جوان بومی جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند اجرایی پروژه دهکده سلامت قشم که برای حدود یک هزار جوان بومی اشتغالزایی به همراه دارد، بازدید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان، از مراحل پیشرفت ساخت کلینیک دهکده سلامت قشم، واقع درغرب روستای گامبرون، بازدید کرد.

بزرگ ترین مجتمع توریست درمانی ایران باهدف محرومیت زدایی از غرب جزیره، اشتغالزایی برای بومیان جزیره و ارتقای سهم گردشگری درمانی کشور، به وسعت 122 هزار مترمربع در منطقه آزاد قشم در حال ساخت است.
فاز نخست این پروژه شامل یک بیمارستان 64 تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی برای جذب ورزشکاران به ویژه فوتبالیست های ایرانی و کشورهای حوزه خلیج فارس است.
این پروژه با ایجاد اشتغال برای حدود هزار نیروی کار، در زمینی به مساحت 122هزار مترمربع در سه فاز درمانی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقاء سطح سلامت جزیره و ایجاد پایگاهی برای توسعه گردشگری سلامت توسط بخش خصوصی در روستای گامبرون جزیره قشم ساخته می شود که در فاز نخست آن یک بیمارستان 64 تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی و در فاز دوم و سوم هم ساخت یک هتل و یک شهربازی پیش بینی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو