تقدیر رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از خدمات حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه ورزش و جوانان جزیره، تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، در دیدار حمیدرضا مومنی با حسین اخلاقی، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر بندرعباس و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان که با حضور سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همراه بود، از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور توسعه ورزش جزیره تقدیر شد.
این دیدار باهدف بررسی راهکارهای تعاملی بین سازمان منطقه آزاد قشم و هیات بدنسازی و پرورش اندام استان جهت پیشرفت و ارتقای سطح کیفی ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان برگزار شد.
ایجاد بستر مناسب، فراهم ساختن شرایط ایده آل برای تمرین و آمادگی ورزشکاران بومی این رشته در استان جهت برگزاری مسابقات، سمینارها، همایش و تورنمت های کشوری و بین المللی و استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد در حوزه این ورزش، از محورهای دیگر گفتگو در این نشست بود.
در پایان این دیدار، حسین اخلاقی، ضمن قدردانی از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، با اهدا لوح سپاسی بر تداوم همکاری ها تاکید کرده و از زحمات مومنی تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو