آغاز پایش رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی منطقه آزاد قشم

طرح پایش رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و پایش سلامت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی کارخانه های منطقه آزاد قشم آغاز شد.

به گزارش فرینا، مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این سازمان در راستای اجرای مصوبه جلسه 36 ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به عنوان ناظر عالی پروتکل های بهداشتی شرکت ها و کارخانه های تحت پوشش منطقه آزاد قشم، مسئولیت مستقیم این پایش ها را برعهده دارد.
بر همین اساس تیم های بازرسی مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی نیروهای مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان فعالیت خود را با هدف غربالگری و پایش وضعیت سلامت کارگران، کارخانه ها و واحدهای تولیدی در این منطقه آغاز کردند.
با برنامه ریزی صورت گرفته تیم های بازرسی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی از  فعال شده اند و همچنین ‌به شرکت ها و واحدهای تولیدی نیز تاکید شده برای پیشگیری از بیماری اقدامات پیشگیرانه خود را تقویت و تشدید کنند.
در این بازدیدهای سرزده غربالگری کارکنان در بدو ورود به محل کارخانه او ممانعت از ورود افراد مشکوک به علائم حاد تنفسی (بیماری کرونا ویروس) به محل کارخانه و همچنین رعایت مقررات بهداشت فردی برای کلیه کارکنان بویژه کارکنان مرتبط با سالن های تولید، بسته بندی و انبارش مواد اولیه و محصول به طور جدی و سختگیرانه مورد پایش قرار می گیرد.
لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، براساس شیوه نامه های مبارزه با کرونا، رعایت اصول بهداشتی و محیط زیستی توسط واحد‌های صنعتی و تولیدی اجباری بوده و استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن محیط و سطوح الزامی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو