احداث "جاده تندرستی" در جزیره کیش

جاده تندرستی به عنوان یک رینگ پیاده روی ویژه خانواده ها در طرح جامع توسعه کیش پیش بینی شده است که در آینده نزدیک این طرح، در جزیره کیش عملیاتی و اجرا خواهد شد.

به گزارش فرینا، در دیدار پرسنل اداره امور زنان کیش با سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به مناسب گرامی داشت هفته تربیت بدنی؛ محمدتقی امیری خراسانی در خصوص احداث جاده تندرستی به منظور ایجاد فضای امن و انگیزه ای برای تحرک خانواده ها در کیش گفت: با اقدامات پیشگیرانه و رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش توسط مردم منطقه و هم زمان با ریشه کن شدن ویروس کرونا؛ عملیات اجرایی جاده تندرستی در این منطقه آغاز خواهد شد.

امیری خراسانی بر جایگاه ویژه بانوان در حوزه ورزش و کسب مدال های ارزشمند برای کشور عزیزمان اشاره داشت و افزود: بانوان جزیره کیش از استعدادهای خوبی در حوزه ورزش برخوردارند و با فعالیت های ورزشی، موجب فراهم شدن سالن های بیشتر و تجهیزات مورد نیاز آنان در حوزه ورزش خواهد شد.

وی با بیان این که در طی سال های اخیر ورزش بانوان در کشور جایگاه ویژه ای کسب کرده و توجه بیشتری نسبت به گذشته به تحرک و فعالیت های ورزشی بانوان در حوزه های مختلف شده است افزود: ورزش بانوان در چند سال اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است و بسیاری از بانوان کشور ما توانسته اند به جایگاه ها و رتبه های بالایی در حوزه ورزش دست یابند.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش افزود: افزایش سالن های ورزشی و پارک های بانوان در کشور نشان از رویکرد دولت و توجه بیشتر در این حوزه است.

امیری خراسانی با اشاره به وجود پلاژ مخصوص بانوان در کیش اظهار داشت: وجود چنین فضاهایی در جزیره کیش برای بانوان، نشان از ظرفیت های ایجاد شده و اهتمام ویژه به سلامت و فعالیت آنان در حوزه ورزش است.

عالمه خسروی رئیس اداره امور زنان کیش توسعه و پیشرفت جزیره زیبای کیش را مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی این منطقه که همواره جهت تعالی و ارتقاء این منطقه گام های موثری در زمینه ورزش برداشتند گفت: ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، ‌از عنایات و توجه مسئولین این منطقه جهت فراهم کردن زمینه توسعه و رشد ورزش بانوان در جزیره، قدردانی می کنیم.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از سوی اداره امور زنان کیش به محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش؛ قدردانی شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو