به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

اهداء لوح تقدیر به فرمانده و جانشین پلیس راه قشم ـ لافت

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و برای قدردانی از زحمات و تلاش های واحدهای وابسته به این نیرو طی نشستی با حضور مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، مشاورامنیتی انتظامی مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از فرمانده و جانشین پلیس راه قشم ـ لافت با اهداء لوح تقدیر شد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش های فرمانده و پرسنل پلیس راه قشم ـ لافت در ایجاد نظم، امنیت و آرامش در طول این مسیر گفت: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان نماینده دولت دراین منطقه از هرگونه همکاری با عزیزان پلیس راه که باعث امنیت و آسایش بیشتر برای مردم جزیره و بخصوص مسافران و گردشگران شود، دریغ نخواهد کرد.
نریمان توکلی جویباری بر ضرورت گسترش و تعمیق همکاری های فی مابین سازمان و پلیس تاکید کرد و افزود: البته در این راه ما آماده ایم با همه سازمان ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی جزیره برای تقویت و تجهیز هرچه بیشتر پلیس راه قشم ـ لافت، تعامل و همکاری داشته باشیم.
براساس این گزارش مشاور امنیتی انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست ضمن تشکر از خدمات و زحمات پرسنل پلیس راه قشم ـ لافت درهمه ایام سال بخصوص ایام تعطیل و حتی ساعات شب، گفت: در اثر فعالیت های ارزنده پلیس راه در این مسیر، حتی در دوران اوج سفرهای ماقبل کرونا نیز یک مورد گزارش تصادف منجر به فوت اعلام نشده است.
حسین رفیعی با اشاره به وقوع برخی حوادث ناگوار درجاده های قشم در گذشته بخاطر رونق مشاغل غیرقانونی از قبیل قاچاق سوخت و احشام افزود: با رویکرد و سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جهت توسعه گردشگری، بسیاری از افراد شاغل در این مشاغل غیرقانونی به سمت گردشگری گرایش پیدا کردند که این موضوع نیز از عوامل کاهش تصادفات جاده ای بوده و قاعدتا به افزایش امنیت جاده ها و جذب بیشتر گردشگران به جزیره منجر شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی، زحمات و تلاش های فرمانده و پرسنل پلیس راه قشم – لافت را ضامن امنیت و آسایش مسافران و گردشگران جزیره قشم خواند و گفت: طول مسیر سفر از خاطره انگیزترین اوقات مسافران است و حسن رفتار و منش و اخلاق پرسنل پلیس راه کمک می کند تا این خاطره همیشه در اذهان مسافران باقی بماند.
حسین مرادی، نیروی انتظامی را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در توسعه گردشگری جزیره خواند و تلاش های خستگی ناپذیر این نیرو را در این جهت بخصوص فرمانده و پرسنل پلیس راه قشم – لافت به رغم محدودیت هایی در تجهیزات و امکانات، ستایش کرد.
گفتنی است؛ در پایان این نشست لوح تقدیر رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به سروان مجتبی نقدی نسب فرمانده پلیس راه قشم – لافت و ستوان یکم علیرضا امیری جانشین این پلیس اهداء شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو