برقراری پرواز رفت و برگشت هواپیمایی کارون از فرودگاه آیت ا… جمی آبادان به تهران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده با شرکت هواپیمایی کارون، یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ برای برقراری پروازهای رفت و برگشت مسیر تهران به آبادان در فرودگاه آیت ا... جمی، به زمین نشست.

به گزارش فرینا، شامگاه روز گذشته هواپیمای فوکر شرکت کارون با ظرفیت ۱۰۰ نفر طی مراسم تشریفاتی در فرودگاه آیت ا… جمی آبادان به صورت شب خواب، به زمین نشست.

قدرت اله طمیمیان و هیأت همراه که در آئین استقبال از این پرواز در فرودگاه حضور داشتند ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی کارون، یک هواپیمای فوکر ۱۰۰ را با نام “آبادان” نامگذاری کرده است و به مدت دو روز در هفته پروازهای فوق العاده از فرودگاه بین المللی آیت ا… جمی آبادان به مقصد تهران در ساعات اولیه صبح را در دستور کار خود قرار داده که تأثیر بسزایی در صرفه جویی وقت برای مسافران و رفاه حال آنها خواهد داشت.

طمیمیان در توضیح زمان و روزهای این پرواز توضیح داد: این پرواز دو روز در هفته و از روز سه شنبه شب از تهران به مقصد آبادان و پس از اقامت کادر پرواز در منطقه، ۶:۳۰ صبح چهارشنبه از آبادان به مقصد تهران از سر گرفته می‌شود و جمعه شب از تهران به آبادان و شنبه ۶:۳۰ صبح از آبادان به مقصد تهران انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند هدف این پرواز را رفاه حال اروند نشینان عنوان کرد و افزود: این پرواز در ساعات اولیه صبح بدون تأخیر برای رسیدگی و دسترسی مردم به کارهای اداری و درمانی در پایتخت همچنین فعالیت های اقتصادی تجار و بازرگان برقرار شده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.