مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت اسلامی در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبر و اقتصاد، علیرضاکمساری با بیان این خبر، اظهار کرد: این مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی، گسترش و تعميق شناخت از فرازهای زندگی و سیره حضرت محمد (ص) درباره زندگی پربار و رسالت آن حضرت برگزار می شود.
کمساری ادامه داد: این رویداد فرهنگی با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی معاونت قرآن و عترت و موسسه فرهنگی و قرآن و عترت فاطمه الزهرا قشم در دو مقطع بزرگسالان و نوجوانان با موضوع وحدت اسلامی انجام خواهد شد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ متقاضیان می توانند جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت اسلامی کتاب مورد نظر به صورت رایگان از این اداره کل دریافت کرده و پس از شرکت در صورت برنده شدن، از جوایز نفیس این مسابقه بهره مند گردند.
گفتنی است مهلت شرکت در این مسابقه از آغاز هفته وحدت  تا ۲۵ ابان ماه بوده و زمان برگزاری مسابقه ۲۶ ابان ماه خواهد بود. همچنین متقاضیان شرکت در این مسابقه کتابخوانی است جهت هماهنگی و دریافت کتاب با سرکار خانم خدادادی و با شماره ۳۵۲۵۲۶۹۷ و ۰۹۱۶۸۵۶۷۰۴۴ تماس حاصل نمایید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو