در بازدیدهای نظارتی از فعالیت های عمرانی توسط مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

توسعه غرب جزیره قشم با اجرای پروژه های عمرانی- رفاهی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم گفت: بازدیدهای نظارتی از پروژه های عمرانی روستاهای بخش غربی جزیره درراستای توسعه این منطقه در حال اجراست.

به گزارش فرینا به گزارش خبر آنلاین، امیر سلکی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهر طبل توسط تیم نظارت این مدیریت عنوان داشت: عمليات ساخت سه پارك محله اي با وسعتی بالغ بر٢٤٠ مترمربع در مناطقی از شهر طبل آغاز شده است.
سلکی از بازديد از وضعيت نظافت و فضاي سبز بلوار اصلي خبر  داد و با تاکید بر بهینه سازی خدمات در پارک حرا، ادامه داد: ساخت سردرب ورودي توسط این مدیریت و  6 چشمه سرويس بهداشتي، با مشاركت شهرداري طبل در پارك ساحلي حرای این شهر نیز در حال انجام است.
وی همچنین از توسعه فضای سبز روستای سهیلی خبر داد و افزود: ايجاد فضاي سبز بلوار اصلي، رنگ آميزي جداول و اِلِمان هاي بلوار اصلي و كوچه ها و كاشت ١٠ درخت نارگيل بخشی از اقدامات ما جهت بهره مندی مردم این روستا از منظر روستایی مناسب می باشد.
به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم، آغاز عملیات پيورس بلوار اصلي روستا و تامين روشنايي پارك بام روستا فعالیت دیگری است که با مشاركت دهياري روستای سهیلی در دست اجراست.
سلکی اضافه کرد: به منظور ایجاد فضایی برای کمک به روحیه نشاط برای کودکان نیز دو ست وسايل اسباب بازي كودكان در پارک بام این روستا نصب شد.
وی تصریح کرد: روستاها با توجه به نقشي كه در توسعه ملي دارند، از جايگاه ويژه اي در برنامه ريزي هاي توسعه ای برخوردارند و ما تلاش داریم با تسعه خدمات عمرانی در راستای افزایش رفاه عمومی، شاخص های اجتماعي مانند مهاجرت، اشتغال و فعاليت های اقتصادی در این مناطق را گسترش دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.