تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به فال نیک می‌گیریم

امام جمعه قشم گفت: تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم باید به صورت منصفانه و کاملا بی‌طرف انجام شود و تصویب این طرح در مجلس را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام میثم تارم در آیین تجلیل از گروهای جهادی داوطلب فعال در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) برای مقابله با کووید_۱۹ اظهار داشت: اقدام امروز خانه ملت بویژه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان شایسته تقدیر است.

وی افزود: تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان منطقه آزاد قشم باید توسط گروهی بی‌طرف و منصف انجام شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: نتیجه این تحقیق و تفحص را به فال نیک می‌گیریم و خدمات سازمان منطقه آزاد قشم به این جزیره، منطقه و کشور نیز تبیین خواهد شد.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: وضعیت نسبتا مناسب قشم ثمره انسجام و ایفای نقش تمامی دستگاه ها، خیران و مردم در مقابله با کرونا است.

وی اضافه کرد: جمعیت، گستردگی، سفرهای بین المللی و جمعیت شناور قشم همگی از مولفه‌هایی هستند که هرکدام به تنهایی می‌توانست شرایط این جزیره را رو به وخامت پیش ببرد.

امام جمعه قشم مدیریت کرونا در این شهرستان را بیانگر عملکردی مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: کادر درمان و گروه های جهادی فعال در بخش کووید و تدفین اموات کرونایی در حقیقت ایثارگر و جهادگران خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در موج سوم کرونا باید تشدید شود و تقویت هدایت، راهنمایی و تذکر عمومی نسبت به لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند از تلفات سنگین انسانی جلوگیری کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو