راه اندازی زیرساخت نخستین فود کورت شبانه قشم در محدوده سایت سینما دریا

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای توسعه ظرفیت های تفریحی و گردشگری شهر قشم و فراهم شدن استفاده بهتر ساکنین و گردشگران، طرح ایجاد زیرساخت به منظور ایجاد فودکورت شبانه در بخشی از محدوده سینما دریا اجرایی خواهد شد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی شیخ زاده با بیان این مطلب، اظهار کرد: برای اجرای این طرح سازه ها و تجهیزات کانتینری و سبک با قابلیت جابجایی و همخوان با اقلیم جزیره قشم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با ایجاد یک چشم انداز زیبا، به ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به قشموندان و گردشگرانی که به سایت ساحلی سینما دریا مراجعه می کنند، اقدام می کند.

شیخ زاده با اشاره به ایجاد برخی نگرانی ها برای مردم در زمینه این طرح، تاکید کرد: در هیچ کدام از طرح های مصوب سازمان منطقه آزاد قشم امکان دسترسی مردم به ساحل دچار محدودیت نخواهد شد و هیچ اختلالی جهت تردد شهروندان و حضور در این محدوده ایجاد نمی شود.

وی تصریح کرد: زیباسازی چشم اندازها و جلوه های بصری در تمامی نقاط جزیره، بویژه شهر قشم به عنوان یک مقصد گردشگری، با رعایت استانداردهای پذیرش گردشگر و در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری و تفریحی اجرایی خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ هیچ واگذاری در مورد اجرای طرح در محدوده سینما دریا صورت نگرفته و تنها بخش کوچکی از آن منطقه با تصویب تمامی کمیسیون های مرتبط و با حفظ کلیه موارد قانونی به سرمایه گذار به صورت استیجاری واگذار شده است.

شیخ زاده با بیان اینکه تمام مسائل مرتبط با حفظ مسائل بهداشتی و رعایت استانداردهای کیفی و خدماتی در این طرح پیش بینی شده، افزود: با راه اندازی فود کورت شبانه سینما دریا و ارائه خدمات کامل و صحیح آن به گردشگران و قشموندان، موجبات رضایت ساکنین و خانواده های آنها فراهم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه با رویکرد کنترل آسیب و ارائه خدمات تفریحی و غذایی به خانواده ها و همچنین رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد اجرایی می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.