صدرور ۵۰ پروانه احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو

مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تحقق شعار سال جهش تولید در این منطقه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ فقره پروانه ساخت برای احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی صنایع سبک این منطقه صادر شده است.

به گزارش فرینا، آرش یوسف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ فقره در حال اجرای طرح و عملیات احداث بوده و پیش بینی می شود با بهره برداری کامل از این واحدهای تولیدی چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با اشتغالزایی بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر محقق شود.

یوسف زاده با بیان اینکه فاز نخست این شهرک در پایان سال گذشته به اتمام رسید، افزود: در حال حاضر هشت واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر با حجم سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال در حال فعالیت است.

مدیر تسهیل، تولید و صنایع سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: با همّت سرمایه گذاران و حمایت‌های سازمان تا پایان سال جاری تعداد واحدهای صنعتی فعال در اثن شهرک به ۱۲ واحد تولیدی افزایش پیدا می کند.

یوسف زاده اضافه کرد: همدلی و همراهی تمامی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در کنار هم، لازمه تحقق شعار جهش تولید بوده و این امر مستلزم تلاش شبانه روزی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در راستای ایجاد بستر مساعد تولید به خصوص در زمینه تامین مواد اولیه و تسهیلات مالی است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.