مظفری در جمع خبرنگاران:

زیرساخت های لازم برای راه اندازی «قایق تاکسی دریایی» در کیش فراهم است | 7

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقدامات خوبی در خصوص فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز در حوزه تاکسی دریایی که قابلیت تردد به جاهای مختلف جزیره و جا به جایی مسافران را برعهده خواهد داشت انجام شده است.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری سه شنبه 20 آبان در حاشیه بهره برداری از پروژه های مختلف کیش، با بیان این که شرکت مارینا پیشنهاد طرح «قایق تاکسی دریایی» را داده است که از مارینا تا شرق جزیره به گردشگران خدمات ارائه دهد، اظهار داشت: ایر تاکسی که قابلیت ارائه خدمات هوایی و دریایی را دارد؛ با سازمان هوا و فضا نهایی شده و با خریداری 4 هواپیما در آینده نزدیگ مقدمات لازم در این خصوص انجام خواهد شد که هم در داخل جزیره و هم برای اطراف از جمله هندورابی خدمات با کیفیتی به گردشگران و ساکنین کیش ارائه شود.   
مظفری افزود: انجام تمام این فعالیت ها در شرایط گسترش شیوع بیماری کرونا در سختی های کار را دوچندان کرده است. با این حال برای حفظ سلامتی افتتاح طرح ها به صورت برنامه ریزی شده با کمترین اجتماع مردمی برگزار شد. در عین حال برای آگاهی افکار عمومی اخبار و گزارش ها به صورت مجازی به صورت گسترده عرضه می گردد تا نشان داده شود که علی رغم وجود بیماری در کشور، فعالیت های توسعه ای، اجتماعی و عمرانی کشور ادامه دارد و با ایستادگی در مقابله با کرونا، گام های استواری در این مسیر برداشته شده است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.