نائب رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شوراي اسلامي:

منطقه آزاد ارس نمود عینی تحقق جهش تولید

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد ارس نمود عینی تحقق جهش تولید است.

 به گزارش فرينا، علی جدی در حاشیه سفر یک روزه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منطقه آزاد ارس با اشاره به بازدید از بخش های مختلف تولیدی و صنعتی ارس گفت: طی بازدیدی که از بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدی این منطقه داشتیم در جریان فعالیت و موانع موجود در مسیر تولید قرار گرفتیم، همه واحد های تولیدی ارس علیرغم برخی مشکلات، نگاه توسعه ای دارند و این ترسیم یک افق روشن برای منطقه آزاد ارس و نمود واقعی تحقق جهش تولید است.
جدي، در ادامه این افزود: در ارس گام ها خوبی در حوزه صنعت برداشته شده و می تواند سهم شایسته ای در بازارهای منطقه داشته باشد و در کنار آن با توجه به ظرفیت هایی که در ارس وجود دارد می تواند در همه زمینه ها برای سایر مناطق آزاد الگو شود.
وي یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون در حل مشکلات صاحبان صنایع از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و پیگیر این هستیم که مشکلات موجود در صنایع ارس را سریعتر در کمیسیون صنایع و معادن حل نماییم.
لازم به توضیح است در این نشست، عدم تخصیص متناسب سهمیه مواد پتروشیمی ، مشکلات مربوط به توقف صادرات محصولات تولیدی شمس لبن از گمرک، عدم تامین مواد اولیه تولید پارکت لمینت از داخل کشور و موانع رفع تعهدات ارزی مواد اولیه صنایع پتروشیمی از عمده ترین مواردی بود که از سوی صاحبان صنایع ارس مطرح و مقرر شد اعضای کمیسیون اقدامات لازم برای رفع آن را انجام دهند.
گفتنی است، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد ارس از شرکت های فخر آذربایجان، الیاف کائولن، دیاموند شیمی، الکا آذربافت، طلا پروفیل ارس، پیشگامان دنیلی ارس، جلفاکاران، مجتمع گلخانه ارس تارلا امیر و مجتمع فولاد آذر آبادگان بازدید کردند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو