بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پیست 3 هکتاری موتورکراس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از محل پیست 3 هکتاری موتورکراس قشم واقع در مجاورت روستای دفاری بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مومنی و هیات همراه با حضور در محل پیست موتور کراس منطقه آزاد قشم از آخرین وضعیت این پروژه بازدید کرد و برای حل مشکلات آن دستوراتی را صادر کرد.
پیست موتورکراس در زمینی به مساحت 3 هکتار با همکاری مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و کمیته موتورسواری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این منطقه به بهره برداری رسید و در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار گرفت.
زمین لازم برای احداث این پیست متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم بوده و همچنین فعالیت عمرانی احداث، طراحی و آماده سازی مسیر دسترسی به این پیست به صورت مشترک توسط مدیریت های معاونت عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد قشم انجام گرفته است.
اواسط شهریورماه سال جاری بود که این قطعه زمین واقع در ضلع جنوبی روستای دفاری برای ساخت پیست جدید موتور کراس به کمیته موتورسواری منطقه آزاد قشم اختصاص یافت.
پیش از این و در فصل تابستان امسال  نمایندگان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور برای کارشناسی و بررسی امکانات به منطقه آزاد قشم سفر کرده بودند و از زمینی که برای احداث پیست موتورکراس در نظر گرفته شده بود، بازدید بعمل آوردند.
پیست موتورسواری موتورکراس منطقه آزاد قشم با رعایت کامل مسائل ایمنی و استاندارد با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و خانواده ها و در راستای آموزش برای ارتقا دانش نیروهای علاقه مند و توجه بیشتر به موضوع استعدادیابی احداث شده است.
براساس این گزارش جزیره قشم از پیست موتورسواری و اتومبیلرانی کم نظیر برخوردار است و با توجه به موقعیت عالی پیست جزیره قشم، آمادگی برگزاری مسابقات موتورکراس در سطح کشوری و حتی منطقه ای در قشم وجود دارد.
پیش بینی محلی جهت رفاه حال تماشاگران و علاقه مندان به این رشته ورزشی و همچنین توسعه بخشی مربوط به پارکینگ جهت بهبود خدمات رسانی به خانواده های علاقه مند از دیگر ویژگی های این پیست موتورکراس است.
براساس این گزارش در سال جاری برنامه های مختلفی برای همگانی کردن رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیل رانی بین عموم علاقه مندان و ساکنان جزیره قشم برگزار شده که با اجرایی شدن آنها شاهد رشد فرهنگ اتومبیلرانی و موتورسواری و کاهش تصادفات در سطح جزیره خواهیم بود.
گفتنی است پیش از این در نخستین روز از آبان ماه سال جاری، اولین دوره مسابقات اسلالوم همگانی قشم با حضور بیش از 40 شرکت کننده از استان های مختلف کشور برگزار شده بود که با استقبال بی نظیر علاقه مندان و خانواده ها واجه شده بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو