رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی قشم به ارزش بیش از 986 میلیون ریال

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی واقع در روستای باغ بالا به ارزش تقریبی 986 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: رفع تصرف یک قطعه از اراضی ملی و دولتی، تخریب دیوارچینی و سازه احداثی غیرمجاز واقع در خارج از طرح هادی روستای باغ بالا به مساحت 493 متر مربع و به ارزش تقریبی بیش از 986 میلیون ریال رفع تصرف و اعاده به وضع سابق شد.
مازندرانی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در راستای شرح وظایف کاری و تکالیف قانونی و اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با حضور نماینده محترم دادستان و همکاری ماموران نیروی انتظامی روز یکشنبه(25 آبان ماه) نسبت به رفع تصرف صورت گرفته در محدوده مذکور اقدام کردند.
به گفته وی؛ برخورد با متخلفان این حوزه برابر قانون و مقررات پیگیری می شود و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند. 
رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان و حمایت های قانونی صورت گرفته در راستای تسریع روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دستگاه قضا و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین همکاری شایان فرماندهی انتظامی شهرستان قشم تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.