دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با خانواده 3 تن از شهدای دفاع مقدس

  • سه شنبه 27 آبان 1399 - 09:33
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و رییس بنیاد شهید شهرستان قشم با خانواده برخی از شهدای دوران دفاع مقدس با خانواده ایشان بازدید و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از نسل برنا، در اين ديدارها كه در منزل شهیدان حسن ذاکری، ناصر هوشیار و محمد بازماندگان قشمی برگزار شد، مدیرعامل منطقه آزاد قشم با گراميداشت ياد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، به بررسی مشکلات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران جزیره قشم پرداختند.
براساس این گزارش، این دیدار در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و به منظور ارج نهادن به مقام و منزلت والای شهیدان دوران دفاع مقدس و آگاهی از مسائل و تلاش و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط برای خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های سازمان منطقه آزاد صورت گرفت.
گفتنی است، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد امور شهید و ایثارگران استان هرمزگان، نرگس بحرینی رییس اداره بنیاد شهید شهرستان قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در منزل خانواده سه تن از شهیدان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس و هدیه از مقام شامخ این شهدای بزرگوار تجلیل کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو