بیست و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

بیست و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از شمانیوز، حمیدرضا مومنی در این جلسه که بعد از ظهر روز دوشنبه (26 آبان ماه) در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد نکاتی را در جهت انجام بهتر ماموریت مدیریت های مختلف مطرح کرد.
براساس این گزارش در ابتدای این جلسه عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم به بیان توضیحاتی پیرامون مصوبات نشست های قبلی پرداخت و دستور کار بیست و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم را تشریح کرد.
در بخش دیگری از این جلسه مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و شرایط بیماران مبتلا به این ویروس در جزیره قشم پرداخت.
در ادامه بیست و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون تولید محتوای خبری صورت گرفته در هفته گذشته توسط این مجموعه را ارائه کرد.
در ادامه دکتر رضا فرجی ها دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس به ارائه مطالبی پیرامون ابعاد، تعریف و ویژگی های اصول حاکم بر اجرای عدالت ترمیمی پرداخت و اعلام کرد که با توجه به ظرفیت های موجود، قشم پتانسیل تبدیل شدن به نخستین جزیره ترمیمی کشور را داراست.
در بخش پایانی از این جلسه نیز علی یدقار مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه گزارشی تجت عنوان «نگاهی به برنامه ریزی» نکاتی را پیرامون اولویت ها و ویژگی های نظام برنامه ریزی در ایران ارائه کرد.
گفتنی است، در حاشیه بیست و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان از والیبالیست های تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد قشم که در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال کشور و انتخابی تیم ملی به مقام نخست دست پیدا کرده بودند، تجلیل کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو