اهدای 2 هزار تبلت به دانش آموزان بوشهری توسط پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جنوب استان بوشهر 2هزار تبلت بین دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان های میزبان پارس جنوبی اهدا کردند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد: در این طرح با هزینه کرد 33 میلیارد ریال تعداد 2 هزار دستگاه تبلت دانش‌آموزی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شده است، بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی شهرستانهای عسلویه، کنگان، دیر و جم توزیع می‌شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه این شورا، تاکنون تعداد هزار و 739 دستگاه از این تبلت‌ها با همکاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم شده و در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش قرار گرفته است.
همچنین 261 دستگاه تبلت نیز از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پارس تهیه و به دانش‌آموزان تحت حمایت ادارات بهزیستی چهار شهرستان این منطقه هدیه شده است.
منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حاشیه خلیج فارس و در محدوده 46 هزار هکتاری استان بوشهر قرار گرفته است که مشتمل بر سه منطقه پارس یک (پارس جنوبی) با 14 هزار هکتار که شهرستان عسلویه را در بر می گیرد ، پارس دو (کنگان) در محدوده 16 هزار هکتاری شهرستان کنگان را در بر گرفته است و پارس سه ( پارس شمالی) شامل 16 هزار هکتار از محدوده ی شهرستانهای دیر، دشتی،تنگستان و بوشهر را در بر می گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.