بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از 7 کتابخانه عمومی سطح جزیره

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از هفت کتابخانه عمومی سطح جزیره قشم دیدن کرد و بیش از 1700 نسخه کتاب حوزه کودک و نوجوان به این کتابخانه ها اهدا شد.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، حمیدرضا مومنی را در این بازدیدها جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و امینه دریانورد رییس اداره ویژه کتابخانه های عمومی شهرستان قشم همراهی کردند.
در ابتدای این برنامه مدیرعامل منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از کتابخانه اندیشه شهر قشم و دیدار با رییس اداره ویژه کتابخانه های عمومی این شهرستان، در جریان برخی چالش ها و نیازهای کتابخانه های عمومی منطقه قرار گرفت و دستوراتی را برای رفع این موارد با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح جزیره صادر نمود.
کتابخانه های عمومی اندیشه و خلیج فارس در شهر قشم، کتابخانه حضرت علی ابن ابی طالب (ع) در شهر درگهان، کتابخانه حضرت محمد رسول الله (ص) در روستای خالدین، کتابخانه فرزانگان در روستای کوشه، کتابخانه ملا مصبح در روستای لافت و کتابخانه بنی معین در روستای گورزین، کتابخانه های عمومی سطح جزیره قشم بودند که در برنامه روز چهارشنبه (28 آبان ماه) مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد بازدید قرار گرفتند.
براساس این گزارش، با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در این بازدیدها، مجموعا بیش از 1700 نسخه کتاب مربوط به حوزه کودک و نوجوان از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به کتابخانه های عمومی سطح جزیره قشم اهدا شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو