برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در اروند

دوره آموزشی خبرنگاری طی دو روز در منطقه آزاد اروند به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش فرینا، رئیس اداره ارتباطات و رسانه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای دانش افزایی خبرنگاران مستقر در منطقه آزاد اروند یک دوره کلاس آموزشی خبرنگاری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت مشترک بین سازمان منطقه آزاد اروند و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در این منطقه برگزار شد.
حیدر جعفری اظهار داشت: به منظور آموزش حرفه ای و تخصصی خبرنگاری، دوره های آموزشی تخصصی با سرفصل های خبر نویسی پیشرفته، چند رسانه ای و نقش آن در رسانه های مدرن، مدیریت ارتباطات، روش های مصاحبه و سیاست گذاری در اروند، برگزار شد.
جعفری اظهار داشت: این دوره آموزشی بدلیل شرایط کرونایی طی دو روز به صورت آنلاین برای خبرنگاران مستقر در منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی گفت: در این دوره آموزشی، شمار زیادی از خبرنگاران مستقر در استان خوزستان و سایر مناطق آزاد کشور نیز شرکت یافتند.
رئیس اداره ارتباطات و رسانه سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این دوره آموزشی توسط دکتر محسن بهاروند مدیرکل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز خوزستان برگزار شد که مقرر شد در پایان گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان تعلق گیرد.
جعفری با اشاره به برگزاری دومین جشنوراه مطبوعات منطقه آزاد اروند در سال جاری گفت: این دوره های آموزشی خبرنگاری جهت رشد و شکوفایی خبرنگاران مستقر در منطقه آزاد اروند به صورت مستمر و با موضوعات متفاوت و تخصصی توسط اساتید برجسته حوزه رسانه کشور ادامه خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.