مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی جهت برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف با هدف بهبود کیفیت ارایه خدمات صنفی به شهروندان و گردشگران با همکاری مرکز بین المللی رشد در شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري مهر، هرمز امیری با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اصناف فعال قشم با چارچوب های قانونی و الگوهای حاکم بر روابط آنها با سازمان و در راستای سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم، درخصوص آشنایی اصناف با قوانین و مقررات و روش های نوین ارتباط با مشتریان برگزار شده و شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره را اخذ می نمایند.
امیری ادامه داد: سرفصل های این دوره آموزشی شامل فقه اسلامی بازار، وظایف و تعامل فیمابین ادارات دولتی و حاکمیتی و اصناف، قوانین و چارچوب های انتظامی مرتبط با امور اصناف، قوانین و مقررات حوزه مالیاتی مرتبط با اصناف، آشنایی با قوانین مناطق آزاد و تجاری در حوزه اصناف، قوانین بهداشت واحدهای صنفی و بهداشت محیط است.
وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته نخستین دوره آموزشی اصناف در تاریخ 6 آذرماه سال جاری در 4 جلسه و در مجموع به مدت 6 ساعت برای روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری برگزار خواهد شد.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ با برنامه ریزی انجام شده پس از برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف قشم، تمامی فعالان صنفی و تجاری دارای مجوز از منطقه آزاد قشم ملزم به گذراندن این دوره ها می شوند.
گفتنی است، روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری شهر قشم برای ثبت نام جهت شرکت در این دوره آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز بین الملل رشد تماس حاصل فرمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو