بیست و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

بیست و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از جهان اقتصاد، حمیدرضا مومنی در این جلسه که در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد، نکاتی را در جهت انجام بهتر ماموریت مدیریت های مختلف مطرح کرد.
براساس این گزارش در ابتدای این جلسه عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم به بیان توضیحاتی پیرامون مصوبات نشست های قبلی پرداخت و دستور کار بیست و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم را تشریح کرد. وی در ادامه به ارائه گزارش بررسی عملکرد درآمد و منابع هفت ماهه سازمان به همراه جریان نقدی پرداخت.
در ادامه این جلسه مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی از آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و شرایط بیماران مبتلا به این ویروس در جزیره قشم را ارائه کرد.
در بخش دیگری از این جلسه حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون تولید محتوای خبری صورت گرفته در هفته گذشته توسط این مجموعه تشریح کرد.
در ادامه بیست و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بهادر طالبی زاده سرپرست مدیریت املاک و مستغلات گزارشی پیرامون وضعیت موجود و همچنین عملکرد شش ماهه این مدیریت ارائه داد.
محمدرضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم مطالبی را پیرامون موضوع امضای دیجیتال و بهره گرفتن از آن در منطقه منطقه آزاد قشم جهت تسریع برخی اقدامات، جلوگیری از تخلفاتی مانند جعل، تقلب و همچنین ایجاد شفافیت مطرح کرد.
بررسی گزارش سوئکو با مطالعات موردی در حوزه زیرساخت های تامین آب توسط فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم بخش دیگری از برنامه های بیست و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بود.
در بخش پایانی بیست و نهمین این جلسه نریمان توکلی جویباری سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با نمایش کلیپی، به ارائه نکاتی پیرامون بازدیدهای صورت گرفته از وضعیت برخی کمپ پارک ها و مراکز تفریحی درگهان با هدف ارزیابی و رفع ایرادات آنها پرداخت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.