با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

نشست بررسی آخرین وضعیت اسکله دوحه و حوضچه هامون قشم برگزار شد

نشست بررسی آخرین وضعیت اسکله دوحه و حوضچه هامون قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، تعدادی از فرماندهان و نمایندگان بنیاد تعاون سپاه استان هرمزگان و دریابانی جزیره قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان روز سه شنبه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، در ابتدای این نشست حسین رفیعی مشاور انتظامی و امنیتی مدیرعامل، هادی نعیمیان سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم و محدثه رزمجو مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم درباره مکاتبات، جلسات، اسناد واقدامات این سازمان درخصوص وضعیت کاربری اسکله دوحه و حوضچه هامون قشم که متعلق به این سازمان است، گزارش هایی را ارائه کردند.
براساس این گزارش فرماندهان و نمایندگان بنیاد تعاون سپاه هرمزگان و دریابانی جزیره قشم نیز در این نشست نقطه نظرهای خود را درخصوص نحوه استفاده شان از این اسکله و حوضچه بیان کردند.
حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان این نشست با اشاره به نقش اساسی اسکله دوحه و حوضچه هامون در برنامه های توسعه گردشگری این سازمان خواستار اجرای تعهدات طرفین و احکام قضایی مربوط به آنها شد.
گفتنی است؛ سازمان منطقه آزاد قشم در راستای ایفای رسالت حاکمیتی خود در تامین امنیت جزیره از طریق حمایت و تقویت نهادهای نظامی و انتظامی مستقر در جزیره قشم، حدود 15 سال پیش اسکله دوحه و حوضچه هامون این جزیره را طبق قراردادهایی به این نهادها واگذار کرده بود که با توجه به اتمام مدت این قراردادها، توسعه، تجهیز و ساماندهی این دو مکان گردشگری در برنامه های این سازمان خود قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.