با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

برگزاری هشتمین نشست کمیته حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم

هشتمین نشست کمیته حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، معاون و تعدادی از مدیران سازمان روز چهارشنبه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، در این نشست مصطفی مازندرانی رییس یگان حفاظت از اراضی ملی و اجرائیات این سازمان و دبیر این نشست گزارشی از آمار و عملکرد این یگان ارائه کرد و خواستار تعیین تکلیف برخی از مسایل و موضوعات مربوط به اراضی در سطح جزیره قشم شد.
وی در این گزارش با ارائه آمار رفع تصرفات انجام شده از ابتدای سال جاری در جزیره قشم از سوی یگان حفاظت از اراضی ملی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم از کمیته حفاظت از اراضی ملی و دولتی این سازمان خواستار رسیدگی به اراضی تصرفی در روستاهای طولا و تلمبو، تعیین تکلیف موضوع ماهی خشک در روستای رمچاه و مواردی مانند جزیره هنگام، ساحل یکی از مراکز اقامتی تفریحی قشم و برخی موضوعات اداری و اجرایی درخصوص فعالیت های این یگان شد.
براساس این گزارش محدثه رزمجو مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست به تفصیل در خصوص اقدامات حقوقی این سازمان درخصوص رفع موانع فعالیت های یگان حفاظت از اراضی ملی و اجرائیات سازمان توضیح داد و بهادر طالبی زاده سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان هم مواردی را برای هماهنگی اقدامات این یگان با این مدیریت مطرح کرد.
گفتنی است رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رهنمود های لازم را درخصوص هریک از موارد مطرح شده در این نشست ارائه کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو