برگزاری آخرین نشست شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری در اروند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری، گفت: هدف ما حمایت از مراکز آموزش عالی و رسیدن به اهداف آموزشی، علمی، مهارتی و تخصصی است.

به گزارش فرینا، علی الیاسی در آخرین جلسه تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش منطقه که با حضور مسئولان و نمایندگان مراکز آموزشی و سازمان‌های ذی‌ربط در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: کمک به بدنه اقتصاد برای دستیابی به اطلاعات، علم و پژوهش های روز جهت بالا بردن کیفیت تولیدات و ارتقاء کیفیت، نو آوری و دستیابی به تولیدات جدید به لحاظ حجم و کیفیت تنوع و دیگر خواص از دیگر اهداف این شورا است.
الیاسی تصریح کرد: باید به سمت اقتصاد رقابت پذیر دانش محور برویم که بتواند روی پای خود بایستد و توانایی حیات بهینه را در جامعه خصوصا در شهرهای آبادان و خرمشهر شاهد باشیم.
با توجه به بحث و تبادل نظر میان حاضران و در پی نتیجه گیری نهایی به‌منظور انسجام بیشتر در برگزاری مراسم، الیاسی اظهار داشت: کلیه دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، ادارات آموزش و پرورش و شهرک های صنعتی که تا کنون برنامه های اجرایی خود را به این ستاد ارائه نداده اند می بایست حداکثر تا تاریخ 15/9/1399 برنامه های خود را به صورت مکتوب به مدیریت آموزش و توسعه کسب و کارها اعلام نمایند.
مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه کلیه نهادهای آموزشی ذکر شده، باید پژوهشگران و فناوران برگزیده خود را به کمیته علمی ستاد برگزاری معرفی نمایند، اذعان داشت: در هفته پژوهش به هر پژوهشگر و فناور برگزیده مبلغ 10 میلیون ریال به عنوان هدیه پرداخت خواهد شد.
الیاسی اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده ای که از سوی مراکز آموزشی و آموزش عالی، سازمان ها و ادارات و شهرک های صنعتی معرفی می شوند، مبلغ ریالی توسط دانشگاه ها و شرکت شهرک های صنعتی تأمین شود و سازمان منطقه آزاد اروند نیز به هر پژوهشگر و فناور برتر یک لوح تقدیر اهدا نماید.
وی تأکید کرد: مبلغ اهدایی تجلیل از پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشگاه فرهنگیان و ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت خواهد شد.
هفته پژوهش و فناوری در سال 1399 از 22 آذر ماه به مدت یک هفته با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می شود که مهمترین رویداد پژوهش و فناوری رسمی و گسترده در سطح کشور است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو