در سی‌امین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

سهم ۳۰ درصدی دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال قشم

سی‌امین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، سی‌امین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این سازمان شامگاه دوشنبه 10 آذر ماه با حضور حمید رضا مومنی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدباقر سعادت، عضو هیأت مدیره و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان برگزار شد.
این جلسه با 9 دستور کار و با بررسی مصوبات جلسه قبل توسط عابدین سعادت فر، معاون توسعه معاونت سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شد و با بررسی مصوبات کمیسیون معاملات ادامه پیدا کرد.
مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری نیز گزارشی از وضعیت کرونا در جزیره در هفته گذشته ارایه کرده و بر کنترل شرایط و کاهش آمار ابتلایان تاکید کرد.
در ادامه، حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به بررسی عملکرد این مدیریت در هفته گذشته پرداخت و از بخشی از سایت جدید سازمان رونمایی کرد.
جعفر هدایت پژوه، مدیر جذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بررسی عملکرد این مدیریت در سال های 94 تا 98 گفت: در این مدت 11 هزار و 855 مجوز صادر و تمدید شده که بیشترین آمار صدور مجوزها مربوط به حوزه خدماتی می باشد.
وی تاکید کرد: ۳۰ درصد اشتغال زایی در تاریخ تشکیل سازمان منطقه آزاد قشم در دوره مدیریت مهندس مومنی صورت گرفته که به رشد اقتصاد در جزیره کمک کرده است.
بررسی طرح جامع سوئکو در حوزه تقاضا، تولید، انتقال و توزیع برق و گزارش تصویری از وضعیت شهرک صنعتی طولا بخش های دیگری از این جلسه بود.

در حاشیه سی امین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم از برندگان مسابقات قرآنی "وحدت اسلامی" توسط حمیدرضا مومنی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان تجلیل و قدردانی شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو