مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم تاکید کرد؛

ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم با وی بر ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم برای حفاظت و حراست از امنیت اجتماعی و اقتصادی جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مومنی در این دیدار نیروی انتظامی را از جمله نیروهای خدوم، زحمتکش، مومن و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی خواند و گفت: حضور ماموران نیروی انتظامی در هر نقطه از شهر و خارج از شهر همانطور که مایه امنیت و آرامش شهروندان می شود به همان میزان هشداری برای متخلفان و افراد مخل قانون و هنجارهای اجتماعی و اخلاقی بشمار می رود.
مومنی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تعامل و همکاری آن با سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همانطور که این سازمان براساس وظیفه حاکمیتی خود از همه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی مستقر در جزیره قشم حمایت و پشتیبانی عملی کرده و می کند، معتقد است که به سرانجام رساندن برنامه های بزرگ اقتصادی و اجرای کامل طرح ها و پروژه های توسعه  در جزیره بدون تامین امنیت و ایجاد بستری مطمئن برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی امکان پذیر نیست.
وی مجموعه نیروهای خدوم انتظامی جزیره قشم از دریابانی گرفته تا پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و خود فرماندهی انتظامی شهرستان را همراه و همکار سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه بخشی جزیره  خواند و بر تداوم حمایت ها و همکاری های دوجانبه تاکید کرد.
براساس این گزارش سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این دیدار با تشکر از عنایات و توجهات خاص و همیشگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به فرزندان حافظ امنیت و آرامش جزیره قشم، گزارشی از اقدامات و خدمات فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ارائه و بر آمادگی خود و کلیه پرسنل تحت امر جهت همکاری و همراهی با سازمان برای حفاظت  و حراست از امنیت و آرامش شهروندان قشم تاکید کرد.
گفتنی است؛ در این دیدار که نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سرهنگ مجتبی راست خدیو جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز حضور داشتند درخصوص تداوم همکاری ها و مسایل فی مابین نیز بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو