توسعه سرانه رفاهی و خدماتی در درگهان و غرب جزیره قشم

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از نصب 100 عدد نیمکت چوبی و همچنین کاشت 24 نفر نخل در روستاها و پارک های غرب جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، امیر سلکی با بیان این خبر اظهار کرد: این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر به ساکنان و گردشگران نقاط مختلف جزیره انجام شده است.
سلکی ادامه داد: 100 عدد نیمکت پارکی و ساحلی چوبی با هدف استفاده بهینه ساکنان و گردشگران از فضای پارک ها و سواحل در شهرهای درگهان و طبل و روستاهای هلر، لافت، سهیلی و کووه ای جزیره قشم توسط نیروهای این مدیریت نصب گردیده است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توزيع و پراکنش فضای سبز در سطح شهر و روستا به عنوان يکي از شاخص هاي توسعه يافتگي جوامع مورد نظر بوده و به منظور تحقق این خواسته، مراحل کاشت 24 نفر نخل نیز به انجام رسید.
به گفته سلکی؛ با هدف توسعه فضای سبز در نقاط غربی جزیره، 12 نفر نخل در پارک ساحلی شهر طبل و 12 نفر نخل در پارک خطی روستای سهیلی کاشته شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با توسعه خدمات رفاهی و کمک به افزایش رفاه عمومی، شاخص های اجتماعي در مناطق غربی جزیره را استانداردسازی کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو