حمایت مالی ارس از حضور هنرمندان خود در نمایشگاه ملی صنایع دستی

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از حمایت مالی این سازمان از فعالین حوزه صنایع دستی جهت شرکت در نمایشگاه ملی صنایع دستی که بصورت مجازی برگزار می شود خبر داد.

به گزارش فرینا، فاطمه منیری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه ملی صنایع دستی هرساله برگزار می شد ولی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و بر اساس تصمیم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در توسعه اقتصادی صنایع‌دستی کشور، نمایشگاه ملی صنایع دستی به صورت الکترونیک و در بستر مجازی برگزار می شود.
منیری افزود: در همین راستا سازمان منطقه آزاد ارس به منظور توانمندسازی و حمایت از حضور گسترده فعالین حوزه صنایع دستی ارس در این نمایشگاه، حمایت مالی از شرکت کنندگان محدوده چهارگانه ارس را بر عهده گرفته است.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر اینکه محدودیت سهمیه‌ای برای ثبت نام وجود ندارد، هیچ‌گونه درصدی نیز از فروش محصولات صنایع‌دستی از هنرمندان دریافت نخواهد شد و اجاره بهای پنل‌های اختصاصی برای تمام مشارکت‌کنندگان در مدت زمان برگزاری رویداد مذکور، بدون هزینه و رایگان خواهد بود.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: هنرمندان و فعالین حوزه صنایع دستی محدوده منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا ضروری است جهت شرکت در این نمایشگاه در سایت TAFRIHATI.COM ثبت نام و پس از تایید در سایت فوق الذکر نسبت به بارگذاری اطلاعات و محصولات خود در سایت اقدام نمایند.
منیری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، روند ایجاد و راه‌اندازی سامانه آنلاین نمایشگاه از طریق شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و همکاری با بخش خصوصی تکمیل شده و مهلت ثبت نام در آن تا بیستم آذرماه است که در صورت تمدید اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه کرونا آسیب فراوانی به کسب و کار صنایع دستی کشور وارد نموده است گفت: امیدواریم این نمایشگاه‌ بتواند بستر مناسبی برای عرضه محصولات صنایع دستی و کمکی به بازار فروش تولیدات باشد.
 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو