تغییر مسیر ناوگان حمل و نقل منطقه اقتصادی دوغارون

مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد از تغییر مسیر تردد ناوگان حمل و نقل کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کریم نوایی نظامی گفت: با این اقدام بدون شک استقبال تجار و صاحبان کالا نسبت به تخلیه و بارگیری انواع اقلام خود در این منطقه کاهش می‌یابد.
نوایی نظامی افزود: همچنین با هدف توسعه صادرات، ترانزیت و عوارض متقابل در پایانه مرزی دوغارون از 245 دلار به 120 دلار کاهش یافته است.
وی گفت: با تغییر مسیر ناوگان متردد در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بدون شک در روند تردد کامیون‌های حامل انواع بار صادراتی. ترانزیتی و تخلیه و بارگیری انواع اقلام اساسی کشور افغانستان مشکلاتی رقم خواهد خورد.
مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد افزود: در حال حاضر روزانه 450 دستگاه کامیون حامل بار از پایانه مرزی دوغارون به سمت افغانستان خارج می‌شود که باتوجه به ظرفیت‌های موجود در این کانون اقتصادی و همکاری گمرک اسلام قلعه افغانستان می‌توان این تعداد خروج کامیون را افزایش داد.
نوایی نظامی گفت: در حال حاضر خروج کامیون‌های حامل بار با 6 ساعت افزایش از ساع هفت صبح الی 22 شب ادامه دارد که با استقبال خوب تجار، سرمایه گذاران و رانندگان 2 کشور ایران و افغانستان روبه رو شده است.
گمرک 100 ساله دوغارون در فاصله 18 کیلومتری شهر تایباد قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.