ایجاد و توسعه صنایع دانش‌بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با معاون امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان شیلاتی بررسی و توافقات اجرایی در این زمینه صورت پذیرفت.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در این دیدار ضمن اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های منحصربه‌فرد جغرافیایی، طبیعی و آب‌وهوایی و همچنین ظرفیت‌های ویژه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان، آمادگی خود را جهت حمایت و مشارکت درراه اندازی طرح‌های دانش‌بنیان شیلاتی اعلام کرد.

علی‌اکبر رضایی معاون امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از آمادگی این مرکز جهت سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان شیلاتی در این منطقه خبر داد.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان و معاون و نمایندگان مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار گردید، مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری با این مرکز جهت احداث و راه‌اندازی سایت پرورش و تکثیر جلبک در منطقه آزاد چابهار صورت پذیرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو