در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد قشم با امام جمعه اهل سنت لافت مطرح شد؛

تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران جهت تسریع توسعه روستاهای قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر تسهیل فرآیند حضور سرمایه گذاران جهت فعالیت در حوزه های مختلف اقتصادی در روستاهای جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مومنی در دیدار با سید احمد پوازی امام جمعه اهل سنت لافت، همراهی و مشارکت جوامع محلی در بخش های مختلف را زمینه ساز ایجاد توسعه در بخش های مختلف اقتصادی، عمرانی، گردشگری، اجتماعی و... دانست.
مومنی با بیان اینکه حضور فعال جامعه محلی می تواند زمینه ساز ارائه خدمات بهتر و حرکت سریع تر برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، اضافه کرد که با اجرای طرح های سرمایه گذاری در روستاهای مختلف جزیره امکان ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان آن منطقه فراهم خواهد شد.
وی در ادامه اعلام کرد که همانطور که برای فعالیت های سازمان در همه حوزه ها دستورالعمل مشخصی داریم باید دستورالعمل های مشخصی برای ارائه خدمات مختلف سازمان در روستاها نیز تهیه کرد تا از این طریق شاهد افزایش کیفیت خدمات رسانی و مشاهد تاثیرات مثبت آن در زندگی جامعه محلی باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تسهیل حضور سرمایه گذاران بخش های مختلف را یکی از موضوعات مهم و مورد توجه سازمان منطقه آزاد قشم جهت ایجاد توسعه و اجرای پروژه های مختلف در روستاهای جزیره قلمداد کرد.
براساس این گزارش، سید احمد پوازی امام جمعه اهل سنت روستای لافت نیز در این دیدار با تقدیر از مساعدت های سازمان منطقه آزاد قشم در بخش های مختلف به ویژه حوزه های عمرانی و خدماتی و راهکارهایی که از سوی مدیرعامل سازمان برای توسعه هرچه بهتر مناطق مختلف جزیره ارائه می شود، تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو