وبینار آموزشی «دستاوردهای پژوهشی صنایع فرهنگی در ایران» برگزار می شود

وبینار آموزشی «دستاوردهای پژوهشی صنایع فرهنگی در ایران» به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش فرینا، اولین نشست از این نشست‌های سه‌گانه فردا (چهارشنبه 26 آذرماه) از ساعت (12 تا 14) با همکاری موسسۀ توسعۀ صنایع فرهنگی و خلاق CACIMA و در بخش هنر برگزار می‌شود.
پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از سال گذشته موفق شد با همکاری محققان حوزۀ اقتصاد فرهنگ، صنایع خلاق و صنایع کپی‌رایتی تقویت کند و به همین جهت از محققانی که در سال 1399 پروژه‌ای تحقیقاتی و میدانی انجام داده بودند، دعوت شد تا در این نشست علمی حضور به هم رسانند.
فرهنگ بنا به تقسیمات نهادهای علمی به سه بخش هنر، میراث و صنایع خلاق تقسیم می‌شود. بخش هنر خود شامل هنرهای تجسمی، نمایشی و ادبیات است. بخش میراث به ابنیه تاریخی و موزه ها می پردازد و صنایع خلاق شامل باقی موارد مانند مد، نشر، سینما، تبلیغات و... می‌شود.
یاد آور می شود؛ 3 آذرماه، تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف توسعه همکاری ها و ارتقاء کمی و کیفی اکوسیستم صنایع فرهنگی با افزایش فعالیت های مشترک و بهره گیری از ظرفیت های متقابل فی مابین «محمدعلی وکیلی» معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «محمدحسین ایمانی خوشخو» رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به امضا رسید.


 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.