بهره‌برداری از پایانه مکانیزه غلات بندر امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی و بهره‌برداری ١٨ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی به ارزش ١5 هزار و ٧٨٨ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) آغاز می‌شود .

به گزارش فرینا، عادل دریس با اشاره به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه این مجتمع بندری، گفت: رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه ظرفیت‌های بندری و دریایی، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی است .
دریس اظهار داشت: به دنبال استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از مزیت‌های اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، ١٠ پروژه‌ سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال و همچنین با هدف افزایش ظرفیت اماکن بندری و ارتقای ضریب ایمنی ٨ پروژه عمرانی از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با اعتباری معادل 5 هزار و ٧٨٨ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .
وی خاطر نشان کرد: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی؛ 4 باب انبار چند منظوره نگهداری کالا ، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی و پایانه مکانیزه غلات بندر امام خمینی (ره)؛ بهره‌برداری و همچنین دو خط کارخانه تصفیه روغن خوراکی احداث می‌شود .
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، درباره اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: تعمیر اساسی بخشی از اسکله‌ها، تعمیر اساسی خطوط راه‌آهن داخلی، عملیات اجرایی لایروبی کانال دسترسی خورموسی و تثبیت دایک برای استحصال پسکرانه اسکله ١ تا 6 و تأمین روشنایی باراندازهای خاکی در محدوده بندر امام(ره) از جمله پروژه‌های عمرانی است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.