معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

واردات ۲۵ درصد از نهاده‌های دامی کشور از طریق بندر چابهار

معاون وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار با بیان اینکه در این بندر اتفاقات خوبی را شاهد هستیم، اظهار داشت: به واسطه ایجاد تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و با توجه به بازسازی انبارهای نگهداری کالا در منطقه، ظرفیت خوبی در این بندر استراتژیک ایجاد شده که نویدبخش توسعه است.

به گزارش فرینا به نقل از روزنامه رسالت، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: به واسطه این اقدامات توسعه‌ای و ظرفیت‌های موجود، شرایط برای واردات نهاده‌های دامی از طریق این بندر بزرگ اقیانوسی فراهم شده است.

یکی از مسائلی که در شرایط فعلی در کشور برای این شرکت اهمیت دارد، سرعت عمل در تخلیه و انتقال بارهای وارداتی به داخل کشور برای صنعت دام و طیور است که روزانه باید این نهاده‌ها را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، بعد از وقفه‌ای چند ماهه، اولین کشتی شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه و بارگیری آن انجام شد. بر اساس برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده توسط بنادر و دریانوردی در این بندر، برای ما به عنوان یک مصرف کننده از این ظرفیت، شرایط آسان و ایده‌آلی ایجاد شده است.

برنامه این است که همیشه شاهد پهلوگیری و تخلیه و بارگیری کشتی‌های شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: از آنجا که شرکت پشتیبانی امور دام وضعیت تأمین نهاده‌های کشور را تا پایان سال بر عهده گرفته، خریدهای بسیار خوبی را انجام داده که جابه‌جایی این بارها از ابتدای آذرماه با حجم زیادی در کشور شروع شده و با برنامه‌ریزی‌ای که صورت گرفته، بعد از این کشتی‌های بیشتری در بندر چابهار پهلوگیری و تخلیه می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو