برگزاری اولین جلسه مجمع مشورتی بانوان سازمان منطقه آزاد اروند

  • شنبه 20 دی 1399 - 09:51
  • اروند
  • 0 دیدگاه
دستیار ویژه مدیرعامل در امور بانوان سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: مجمع مشورتی بانوان سازمان منطقه آزاد اروند با هدف توسعه مشارکت زنان در تصمیم گیری و مشارکت در فرآیندهای تصمیم سازی این سازمان، تشکیل شد.

به گزارش فرینا، مریم منصوری با اشاره به ایجاد زمینه رشد و هماهنگی متوازن در فعالیت های بانوان با عنایت به نقش آنها در حوزه های مختلف این سازمان، افزود: این مجمع جهت ایجاد فرصت های مناسب برای بانوان سازمان منطقه آزاد اروند در راستای اهداف کلان منطقه ای تشکیل شده است.

منصوری دست یابی به توسعه پایدار در منطقه و شایسته سالاری را از دیگر دستاوردهای این مجمع دانست و اظهار داشت: کلیه فعالیت های مجمع منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و فرهنگ اسلامی ایرانی خواهد بود.

وی ضمن یادآوری اسناد بالادستی، خاطرنشان کرد: صراحتا در ماده ۱۰۱ و ۱۰۲قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ، منشور حقوق و مسئولیت های زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران، قانون کار جمهوری اسلامی ایران در مبحث چهارم(شرایط کار بانوان) اشاره شده است.

دستیار ویژه مدیرعامل در امور بانوان سازمان منطقه آزاد اروند هدف از تشکیل این مجمع را جلب مشارکت هرچه گسترده تر و شناسایی توانمندی بانوان سازمان منطقه آزاد اروند و بستر سازی جهت رشد متوازن برای بانوان به منظور انجام وظایف سازمان و محول کردن مسئولیت های بیشتر در سطوح بالاتر به آنها و حضور در عرصه تصمیم گیری یا مشارکت در فرآیندهای تصمیم سازی است.

منصوری آشنایی زنان با حقوق خود و شناسایی چالش های موجود را بخش دیگری از دیدگاه های این مجمع خواند و تصریح کرد: فراهم آوردن زمینه های لازم به منظور استفاده از توان علمی و اجرایی بانوان در کنار بستر سازی و فراهم کردن شرایط مناسب و تشویق آنها به همکاری بیشتر در راستای تحقق اهداف سازمانی نیز گوشه دیگری از آرمان های این مجمع خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو