مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد:‌

جابجایی 930 هزار تن کالای اساسی از بندر چابهار به سایر نقاط کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: 930 هزار تن کالای اساسی در قالب 35 هزار سفر باری در 9 ماهه سال جاری از بندر اقیانوسی چابهار به سایر نقاط کشور حمل و جابه‌جا شد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلال الدین قادری، اظهار داشت: برنج، گندم، شکر و جو عمده کالاهای اساسی حمل شده در جنوب سیستان و بلوچستان را در این مدت تشکیل می دهند.
قادری بیان کرد: بندر چابهار در تخلیه به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور آمادگی کافی دارد و با روند افزایشی تخلیه و بارگیری این نوع کالاها و حمل زمینی آن، زمینه برای تامین کامیون در مسیر برگشت برای حمل کالاهای صادراتی از طریق این بندر فراهم شده است.
وی تصریح کرد: این بندر استراتژیک امن‌ترین و کم هزینه‌ترین مسیر برای صادرات و واردات و همچنین ترانزیت کالاهای متعلق به سایر کشورها نظیر افغانستان و کشورهای آسیای میانه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 871 راننده، 884 دستگاه ناوگان باری و همچنین 74 شرکت حمل و نقل داخلی کالا، یک پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و یک انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای در حوزه تحت پوشش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو