جذب گردشگران کشور‌های عضو اکو به جزیره کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جذب گردشگران کشور‌های عضو اکو هدف اصلی این سازمان در جذب گردشگران خارجی است، بیان داشت: به زودی و با رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا خط پروازی مستقیم به این کشور‌ها و جزیره کیش راه اندازی خواهد شد.

به گزاش فرینا، خسرو نشان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در راستای جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی، توسعه تبلیغات و بازاریابی در این بخش به شیوه‌های گوناگون است.
نشان تصریح کرد: به همین منظور تلاش در جهت معرفی مجموعه فعالیت‌های گردشگری جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
وی ادامه داد: در این راستا اجماع بین فعالان گردشگری جزیره جهت توسعه تبلیغات و استفاده بهینه از روش‌های تبلیغاتی به روز و استاندارد با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز صورت گرفته است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رونق ورود گردشگران داخلی به جزیره و موفقیت بازاریابی در این زمینه از طریق تبلیغات و همکاری با دفاتر خدمات مسافری سراسر کشور، اذعان داشت: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری، انتظار می‌رود روند ورود گردشگران به جزیره کیش نیز همچنان افزایش داشته باشد.
نشان گفت: در بخش بین‌المللی و تبلیغات جهت جذب گردشگران خارجی نیز اقدامات موثری در دست انجام است که البته هم اکنون به دلیل شیوع کرونا تبلیغات متوقف شده است.
اما برنامه‌ریزی‌ها برای ورود گردشگران خارجی  از طریق فراهم کردن زیرساخت‌های لازم هم اکنون در حال انجام است.
به گفته وی، اصلی‌ترین هدف‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب گردشگران کشور‌های عضو اکو شامل ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، افغانستان، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان و ترکیه است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: این کشور‌ها با جمعیت حدود ۵۰۰ میلیون نفر که ۹۰ درصد آن‌ها نیز مسلمان هستند، گزینه بسیار مناسبی برای جذب گردشگران خارجی به کشور محسوب می‌شوند.
نشان در ادامه گفته‌های خود یادآور شد: همچنین بخش قابل توجهی از جمعیت این کشور‌ها فارسی زبان بوده که این امر نیز نقش مهمی در جذب این گردشگران به کیش خواهد داشت.
وی بیان داشت: در این راستا برقراری خط پرواز مستقیم به کشور‌های عضو اکو و جزیره کیش در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک بر اساس تفاهم نامه به امضا رسیده با کشور‌های مذکور، اجرایی شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، همچنین در ادامه گفته‌های خود، جذب گردشگران کشور‌های حاشیه خلیج فارس را به عنوان گزینۀ دیگری در بخش تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد.
نشان با بیان اینکه هم اکنون در حال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران کشور‌های عضو اکو و خلیج فارس هستیم، اظهار امیدواری کرد: به زودی با رفع مشکلات به وجود آمده ناشی از شیوع کووید ۱۹ شاهد ورود چشمگیر گردشگران خارجی در کنار گردشگران داخلی به جزیره کیش باشیم.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو