با حضور ویدئوکنفراسی رییس جمهور؛

افتتاح مرکز آموزش دریانوردی صنعت گستر هوا دریا جزیره قشم

مرکز آموزش دریانوردی صنعت گستر هوا دریا قشم با 160 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی روز پنجشنبه 25 دی‌ماه 99، طی آیینی توسط دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدیو کنفرانس رسما افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، راه‌اندازی این مرکز که در راستای سیاست‌های توسعه آموزش‌های علمی ـ تخصصی سازمان منطقه آزاد قشم از طریق حمایت از بخش خصوصی توسط شرکت صنعت گستر هوا دریای قشم صورت گرفته است، باعث ایجاد اشتغال برای 35 نفر در زمان ساخت و 20 نفر در بعد از بهره‌برداری شده است.

بر اساس این گزارش این مرکز آموزشی دوره‌های مرتبط با شناورهای کمتر از  3000 تن و بیشتر از 500تن و همچنین زیر 500تن و دوره‌های عرشه فراساحل را با امکانات آموزش دریانوردی شامل کارگاه‌های مجهز، شبیه‌سازهای مدرن فرماندهی Radar-Arpa و مخابرات GMDSS تحت کنوانسیون STCW با استفاده از متخصصین و مدرسین کارآمد برگزار می‌کند.

گفتنی است؛ روز پنجشنبه 25 دی‌ماه 99 در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد 28 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی 240میلیون دلار و ریالی 17هزار و 430 میلیاردی در پنج صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که برای جامعه محلی دو هزار و 263فرصت شغلی ایجاد کرده، افتتاح شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو