با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برگزار شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات شایسته به گردشگران در جزیره قشم باید بر اساس شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت بوده تا موجب اوج گرفتن بیماری کرونا نشود.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، حمیدرضا مؤمنی در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهار کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کادر درمان در جزیره قشم برای مقابله با گسترش بیماری کرونا طی ماه‌های گذشته اجراشده است که شایسته تقدیر و قدردانی است.
مومنی با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام‌شده قشم امروز در وضعیت آبی قرار دارد، افزود: برنامه‌ریزی جهت حضور گردشگران در تعطیلات بهمن‌ماه و پایان سال(نوروز) باید به نحوی باشد که موجب سختی و فشار مضاعف به کادر درمان نشود.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: درست است که بسیاری از کسب‌وکارهای مرتبط با صنعت گردشگری از زمان شیوع ویروس کرونا دچار آسیب و خسارت شده‌اند، اما نباید اجازه داد تا منافع کوتاه‌مدت مقدم بر مصالح بلندمدت مردم منطقه باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پذیرش گردشگر در تعطیلات بهمن‌ماه و نوروز باید بر اساس توان اجرایی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت پذیرد.
به گفته مومنی، ساماندهی مراکز اقامتی جهت ارائه خدمات استاندارد به گردشگران یکی از اولویت‌های پیش‌بینی‌شده است و باید با یک سیاست‌گذاری مشخص و با رعایت استانداردهای بهداشتی و اجتماعی اجرایی شود.
وی بابیان اینکه برای استانداردسازی و بهبود خدمات‌رسانی در مبادی ورود گردشگر به جزیره قشم پیش بینی‌هایی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌هایی جهت افزایش تعداد شناورهای مسافری و تعداد لندینگ کرافت در محدوده بنادر لافت و پل جهت انجام‌شده است که موجب افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تأکید کرد: ارائه خدمات شایسته و استاندارد به گردشگران یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است، اما این موضوع باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شود و حضور گردشگران نباید موجب شود که شرایط بیماری کرونا از کنترل کادر زحمتکش درمان خارج شود.
بر اساس این گزارش، مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت ایجاد شرایطی برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران در ایام منتهی به تعطیلات بهمن‌ماه و همچنین تعطیلات پایان سال (نوروز) پرداختند.
گفتنی است، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به ریاست حمیدرضا مؤمنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور اعضای کمیته‌های این ستاد در مرکز بین‌المللی رشد برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو