برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با رسانهٔ پادکست (رادیوی اینترنتی) توسط منطقه آزاد چابهار

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با رسانهٔ پادکست (رادیوی اینترنتی) در روستای تاریخی تیس و دبیرستان داناوتوانای منطقه برگزار شد.

به گزارش فرینا، مهدی آبروش افزود: این کارگاه برای دانش آموزان علاقه‌مند در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم در دبیرستان پسرانهٔ دانا و توانای منطقه و دبیرستان دخترانهٔ روستای تیس زیر نظر اساتید این رشته از تهران برگزار گردید.

آبروش اضافه کرد: در این کارگاه‌ها دانش آموزان با مفاهیم اولیهٔ ایده پردازی، پتانسیل‌های موجود در استفاده از پادکست به‌عنوان رسانهٔ همگانی و ابزارهای ساخت و تولید محتوا در اپ‌های پادکست آشنا شدند.

 وی خاطرنشان ساخت: با توجه به ظرفیت بالای منطقه به‌عنوان قطب گردشگری جنوب کشور و وجود جاذبه‌های متنوع طبیعی و فرهنگی و همچنین جای خالی معرفی این جذابیت‌ها به مردم دیگر استان‌های کشور و نیز ایرانیان سراسر دنیا، آگاهی نسل جوان و نوجوانان این خطه با ابزارهای به‌روز تولید محتوا از اهمیتی ویژه برخوردار است.

شایان‌ذکر است؛ پادکست رسانه‌ای شنیداری است که از طریق اپ‌های ایرانی مانند شنوتو و ناملیک و اپ‌های دیگری مثل کست باکس، گوگل پادکست و اپل پادکست با گوشی‌های موبایل قابل شنیدن است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو