مگاپروژه ترمینال اروند در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی(ره) آبادان آماده افتتاح است

  • دوشنبه 29 دی 1399 - 09:25
  • اروند
  • 0 دیدگاه
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مگاپروژه ترمینال اروند در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی(ره) آبادان آماده بهره برداری است.

به گزارش فرینا، سروش شریفی اظهار داشت: در تابستان و پاییز امسال در تدارک دعوت از دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای افتتاح برخی پروژه های ملی در اروند بودیم ولی به دلیل مشغله کاری ایشان این امکان فراهم نشد

وی افزود: رویدادی امسال در منطقه آزاد اروند بنا به شعار سال(جهش تولید) تعریف شد که در این رویداد و از تاریخ سوم خرداد ماه(آزاد سازی خرمشهر) تا پنجم مهره ماه(شکست حصر آبادان) پروژه های صنعتی و تولیدی یکی پس از دیگری به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در این بازه زمانی ۱۵ شرکت صنعتی و تولیدی در سایت صنعتی آبادان و خرمشهر با میزان اشتغال زایی بالا به بهره برداری رسید.

شریفی بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما در این است در آینده بسیار نزدیک نیز شرکت های فولاد شهید جهان آرا و شرکت فولاد کاوه به بهره برداری برسد .

وی اظهار داشت: همچنین مگاپروژه ترمینال مسافربری اروند فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان نیز آماده بهره برداری است تا در اختیار شرکت فرودگاه های کشور جهت استفاده ساکنین محترم منطقه آزاد اروند و دیگر عزیزانی که به این خطه وارد می شوند قرار گیرد.

برچسب ها : اروند فرودگاه
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو