منطقه آزاد چابهار با آماده سازی زیرساخت‌ها در مسیر توسعه قرار گرفته است

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: منطقه آزادچابهار با آماده سازی زیرساخت‌ها نظیر ریلی، جاده‌ای، فرودگاه، کارخانه‌های بزرگ فولاد و پتروشیمی در مسیر توسعه قرار گرفته و می‌تواند نقش مهمی در اشتغال مردم و افزایش تولید در منطقه داشته باشد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عبدالرحیم کردی در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» که از شبکه سه سیما  پخش شد با تشریح فعالیت ها، عملکرد، ظرفیت‌های سرمایه گذاری و پروژه های در حال انجام منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: یکی از مشکلات توسعه نیافتگی چابهار کمبود زیرساخت‌هاست که این امر با دستور رهبر معظم انقلاب برای تکمیل راه آهن و اختصاص ۳۰۰ میلیون یورو با برداشت از صندوق توسعه ملی در حال انجام است.

کردی بیان کرد: همت مسوولان برای توسعه سواحل مکران ستودنی است و فولاد و پتروشیمی نیز در حال کار و ۲ پلنت در حال کار و تا پایان ۱۴۰۰ پتروشیمی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: امروز چهار پرواز تا ۶ پرواز در چابهار وجود دارد و هتل‌های خوبی نیز برای اقامت مسافران در حال ساخت و یا راه‌اندازی شده که در جذب گردشگر کمک می‌کنند. 

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار بیان کرد: ظرفیت‌ها و فرصت‌ها خوبی در چابهار برای سرمایه گذاران وجود دارد و سازمان منطقه آزاد نخستین سازمانی است که سند مسوولیت اجتماعی دارد و در مناطق مختلف دشتیاری چابهار کنارک فعالیت‌های مدرسه سازی، انجام زیرساخت‌های ورزشی، بهداشتی، گردشگری و کمک به توسعه منطقه و توانمندسازی جوامع محلی مشغول است.

کردی گفت: حل مشکلات حاشیه نشینان چابهار قابل پیش‌بینی نیست و مسوولان در حال حل مشکلات آب و برق مردم هستند.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو