توزیع سیمان در قشم آغاز شد

مدیرکل صنعت، معدن و‌ تجارت سازمان منطقه آزاد قشم، از آغاز توزیع سیمان تولیدی در این جزیره، براساس سه بند توافقی با مدیران شرکت سیمان قشم، خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، محمد‌مهدی برنجی اظهار داشت: با توجه به قطع سیمان وارداتی از هرمزگان و کمبود سیمان تولیدی جزیره به دلیل صادرات آن به خارج از کشور، در نشستی با مدیران شرکت سیمان قشم بر تأمین سه بند برای عادی شدن توزیع سیمان در این منطقه به توافق رسیدیم.
برنجی از تأمین 400 تن سیمان فله‌ای به صورت روزانه برای شرکت‌های تولیدی بتن و قطعات بتنی و 200 تن سیمان پاکتی برای هر یک از عاملان فروش با معرفی از اداره صمت سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین فعالیت یک شرکت حمل و‌ نقل در کارخانه سیمان قشم با هدف کنترل قیمت حمل و‌ نقل، به عنوان سه بند توافق شده نام برد.
وی ادامه داد: از امروز خرده فروشی در محل کارخانه سیمان قشم انجام نخواهد شد و هر فروشنده دارای مجوز که توانایی پیش خرید 200 تن سیمان برای مدت یک ماه داشته باشد، می‌تواند به عنوان عامل از این مزایا استفاده نماید.
به گفته وی، در توافق انجام شده، همچنین مقرر شد اداره اصناف سازمان منطقه آزاد و کارخانه سیمان قشم شرایط عاملان را شناسایی و تعداد آنان را اعلام نمایند.
مدیرکل صمت سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: صاحبان پروژه‌های عمرانی هم با دریافت معرفی‌نامه از اداره صمت سازمان منطقه آزاد قشم به شرکت سیمان، می‌توانند سیمان مورد نیازشان را تأمین کنند.
وی یادآور شد: عاملان فروش سیمان پاکتی می‌توانند 200 تن سیمان خریداری شده برای فروش یک ماه را به دو صورت تحویل گیرند که در مرحله نخست امکان دریافت کل سیمان به صورت یکجا خواهد بود و در مرحله دوم نیز امکان تحویل سیمان در طول یک‌ماه و در چند نوبت امکان‌پذیر است.
برنجی، از عاملان توزیع سیمان در قشم خواست در صورت مواجه شدن با مشکل دریافت سیمان، مراتب را به صورت کتبی با هدف پیگیری به اداره صمت سازمان منطقه آزاد قشم اعلام نمایند.
شایان ذکر است؛ خبرگزاری تسنیم در قشم طی چند گزارش مفصل و گفت و‌گو با حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار این شهرستان، ترکاشوند رئیس تعزیرات حکومتی قشم،  برنجی مدیرکل صمت سازمان منطقه آزاد و در آخرین مرحله در گفت و‌گو با رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، مشکلات مربوط به کمبود و توزیع نامناسب این محصول مهم حوزه عمرانی را انتشار داد که پیگیری‌های انجام شده نتیجه بخش شد و دادستان قشم سه روز پیش در نامه‌ای به مدیران شرکت سیمان قسم، 72 ساعت برای رفع موانع توزیع فرصت داده بود که خوشبختانه در زمان اعلام شده، شاهد توزیع این محصول در قشم هستیم.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو