در پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت دهه مبارک فجر تاکید شد

قدرت رهبری و وحدت مردم عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود

  • دوشنبه 13 بهمن 1399 - 11:41
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرا رسیدن سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام مبارک دهه فجر را به مردم شریف قشم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی در این پیام 10 روز دهه فجر را 10 روز سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 خواند و تاکید کرد: با ورود حضرت امام خمینی(ره) در 12 بهمن سال 1357 به ایران، موج میلیونی مردم انقلابی ایران چون سیل تارو پود رژیم پهلوی را در نوردید و در طول 10روز تا 22 بهمن همان سال، نظام 2500ساله شاهنشاهی به بایگانی تاریخ سپرده شد.
متن کامل این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 که با ورود حضرت امام خمینی (ره) بعد از یک دوره تبعید طولانی در روز 12 بهمن  همان سال به ایران کلید خورد، اتفاقی نادر درعرصه تحولات سیاسی و نمونه ای بی همتا در تاریخ انقلابات جهان بود.
از ویژگی های منحصر بفرد انقلاب اسلامی شخصیت، قدرت و نفوذ معنوی رهبری آن بود، بطوری که با ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران، مردم  کشورمان  یکپارچه  به رهبری دینی و سیاسی وی  لبیک گفتند و عمل به دستورات او را عمل به دستورات اسلام خواندند که این بزرگ ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران بود.
مروری بر اتفاقات 10 روز دهه فجر در سال 57 نشان می دهد که اگر این ویژگی و قدرت فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آن مقطع به غایت حساس نبود، معلوم نبود که این انقلاب به چه سرنوشتی دچار می شد.
با ورود حضرت امام خمینی(ره) با این ویژگی در12 بهمن سال 1357 به ایران، موج میلیونی مردم انقلابی ایران با آن باورعمیق نسبت به جایگاه معنوی ایشان، چون سیل در سراسر ایران به راه افتاد و در طول 10روز تا 22 بهمن همان سال، تارو پود رژیم پهلوی را در نوردید و پرونده نظام 2500ساله شاهنشاهی را به بایگانی تاریخ سپرد.
این ویژگی به وحدت و همبستگی همه اقشار جامعه آن روز ایران هم انجامید و چون اکثریت مردم ایران مسلمان بودند و انقلاب نیز مـاهیتی اسـلامی داشت همه اقشار مردم از طلبه و دانشجو از شهری و روستایی از بـازاری و كشاورز باسواد و بی سواد، همه و همه باهم در رونـد انـقلاب متحد بوده و از یكدیگر حمایت و دست به دسـت یـكدیگر داده عـلیه رژیـم حاكم قیام كردند.
با پیروزی انقلاب اسلامی تحولات عظیمی هم درعرصه‎های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در جای جای ایران اسلامی  صورت گرفت و دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در دنیا بلندآوازه شد و از این رهگذر، مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد قشم نیز به عنوان پیشگامان توسعه، منشاء بسیاری از این تحولات بوده است که همه اینها چیزی جز دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نبوده است.
اینجانب در چهل ودومین سالگرد ایام الله دهه مبارک فجر با بزرگداشت حماسه های ماندگار آن ایام در سال 1357 و تبریک و تهنیت به مردم شریف جزیره قشم، بهروزی توأم با خیر و برکت را برای آنها از درگاه خداوند متعال آرزو می کنم و امیدوارم  همه ما هر روز استوارتر و ثابت قدم ‌تر در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی گام برداریم.» ان شاء الله
حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو