اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جزیره قشم با جدیت پیگیری می‌شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت‌های زیرساختی خوبی طی سال‌های گذشته در نقاط مختلف جزیره قشم در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و... با هدف ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار صورت گرفته است.

به گزارش فرینا، حمید‌رضا مومنی در دیدار با جمعی از معتمدین اهل تسنن جزیره قشم اظهار کرد: با وجود مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی، تا امروز هیچ یک از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم متوقف نشده و این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان با برنامه‌ریزی و تخصیص هدفمند منابع، بدون وقفه پروژه‌ها را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: فرصت‌های بی‌نظیری در راستای جهش تولید و رونق اقتصاد ملی در جزیره قشم وجود دارد که با برنامه‌ریزی و هماهنگی و حمایت بخش‌های مختلف امکان بهره‌مندی از آنها فراهم می‌شود.

مومنی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های زیرساختی، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته در ساخت بزرگراه‌ها، بهسازی جاده‌ها و ایمن‌سازی معابر عبوری سطح جزیره، در بخش‌های نفت و انرژی و همچنین توسعه متوازن و ایجاد اشتغال پایدار برای روستاهای جزیره قشم اقدامات خوبی انجام شده است.

به گفته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته با قدرت و سرعت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام طی ماه‌های آینده تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که اجرای این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف بتواند به ایجاد توسعه متوازن و افزایش کیفیت تمامی ساکنان جزیره کمک کند.

گفتنی است، جمعی از معتمدین اهل تسنن جزیره قشم نیز در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ضمن محکوم کردن سوء‌قصد اخیر صورت گرفته، از تلاش‌ها و فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته جهت بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و بویژه راه‌های سطح جزیره و ایجاد شرایط برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها، تشکر کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو