بهسازی بندر مسافری شهید ذاکری قشم با 3 میلیارد ریال اعتبار

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری قشم از بهسازی و ساماندهی ساختمان‌ها، فضای سبز و تأسیسات این بندر با 3 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش فرینا ، یاسر روزپیکر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قدمت بندر  مسافری شهید ذاکری قشم بهسازی و تعمیرات دوره‌ای آن برای رفاه حال مسافران در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: رنگ‌آمیزی 2 هزار و 300 مترمربع دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان، نرده‌ها و پانتون‌ها، 400 مترمربع پیورس محل‌های تردد مسافران و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بخشی از این اقدامات است.

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری قشم تصریح کرد: ترمیم کانال تأسیساتی میدان ورودی  بندر  که باعث مسدود شدن ورود و خروج خودروهای سواری به محوطه این بندر شده بود، ارتقا سیستم روشنایی و نورپردازی محوطه، نصب و بازسازی آب‌نمای میدان بندر، ترمیم و رنگ‌آمیزی جدول‌ها و توسعه فضای سبز  نیز از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

روزپیکر ادامه داد:  دفتری به ‌منظور ساماندهی فضای خدماتی مسافران با تجهیزات لازم در اختیار جمعیت هلال‌ احمر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بخشی از این بهسازی و ساماندهی نیز مربوط به ترمیم ایزوگام سقف سالن‌های مسافری و راه اندازی و تجهیز پارکینگ مسافری است.

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری قشم خاطرنشان کرد: مجموعا عملیات بهسازی این بندر با سه میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

روزپیکر خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا انتهای دی‌ماه، ۳۹۲ هزار و ۶۰۶ مسافر از این بندر وارد جزیره شده و ۳۸۴ هزار و ۱۱۶ مسافر خارج‌شده‌اند که عمده این مسافران، ساکنان جزیره هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.